~NuFFNaNg~

Monday, March 1, 2010

Eksekutif Pertanian di~Perlukan !!!

FARMVILLE ~~~huhu (kenape ku masih layan lagi game nie ...kenape !!! )

[01/03/2010]

Bile aku tengok berkali2 ladang aku ni dari awal kebangkitan sampai la sekarang memang tak ade seni langsung. Susunan pakai-hentam-kromo, dah jadi macam hutan.

Dengan kate lain aku memerlukan seorg Penasihat Seni untuk aku percantikan lagi Farmville aku nie !!!

Zaman2 awal Pembikinan sebuah ladang

Dah mule main susun~suke~hati dah time ni

haahaa... Pokok Christmas pun ade lagi !!





















Masih mode salji mengenang kan sekarang ni musim panas ..hahaha


Sekolah Sukan ...Tapi tak tersusun langsung


Haiwan2 yang ade sume nye dah macam kandang roboh, bagaikan anak bertepiaran (wahahah)

Rase2 nye memang patut buat perubahan setelah buat trip kat setiap Farm org lain, nie la Farm yang paling teruk bile di buat perbandingan

MAKA !! SAYA PERLU KAN PENASIHAT PLZzzzzzzzz !!!

p/s : kalo anda kenakan pengeras, anda akan terus direject ...muwhahahahaa

TOLONG LA SAPE2 DILUAR SANE, BANTU LA RAKAN MU INI !!!


2 comments:

-aku- said...

tgk aku pny farm aa
ag teruk
ahahahaha


zai ain

insta: lea_na_nur_ said...

nana pnye farm lg cnteq..ehh...add nana la...jd neigbour